loading...
Avril Lavigne - Your no.1 IR source for Avril Lavigne. A fan website dedicated to the pop rock Avril Lavigne
admin بازدید : 223 نظرات (0)

 

وقتی اوریل لاوین خواننده، ترانه سرا و نوازنده   اولین اجرایش را  بر روی  صحنه موسیقی در سن 17 سالگیاجرا کرد، او را به عنوان یک جوان، بچه شیطان پاپ پانک که حاضر به توسل به پوست عریان آمده فایرفاکس، ترجیح می دهند به اغوا کردن رکورد خرید عمومی شناخته شده بود با صدای او نیروگاه، ملودی-روحیه بالا، و اشعار تاکینگ مستقیم. ماندن صبورانه واقعی به خودش و قرار دادن موسیقی قبل از تصویر پرداخت می شود هم از نظر انتقادی و هم از نظر تجاری برای هنرمند متولد کانادا است.  در سال 2002، لوین با 6X پلاتین به ستارگی پاپ جهانی ضربه اجازه رفتن، به دنبال آن در سال 2004 3X پلاتین در زیر پوست من، و 2007 پلاتین بهترین چیزی که در لعنت. در طول این دوره از سه آلبوم خود را، Lavigne به گل به رشته از تک آهنگ های بین المللی: “پیچیده”، “Sk8er بویلر،” “من با شما هستم،” “از دست دادن گرفتن،” “آیا به من بگویید،” “مبارک من پایان دادن به “خانه هیچ کس”، “نگه”، “دوست دختر”، “وقتی تو نیستی”، “داغ” و “بهترین چیزی که در لعنت.” او هشت نامزد جایزه گرمی به دست آورده، برنده هفت جایزه جونو در کانادا و بیش از 30 میلیون آلبوم به فروش می رسد و نزدیک به 20 میلیون آهنگ در سراسر جهان بیش از هشت سال گذشته.

لوین نیز یک شغل دوم به عنوان یک کارآفرین با ایجاد یک مد استقبال خوبی شده و نام تجاری شیوه زندگی (ابی داون)، دو رایحه (سیاه و سفید ستاره و ممنوعه رز)، از به کار فیلم (بیش از پرچین، ملت فست فود) شاخه راه اندازی شد، و بیشتر خودش را به فعالیت های بشردوستانه او را در طول سال ها با تاسیس بنیاد لوین آوریل، که با این نسخهها کار در مشارکت با سازمان منجر خیریه برای طراحی و ارائه برنامه های افزایش آگاهی، و بسیج حمایت برای کودکان و با بیماری یا معلولیت های جدی زندگی جوانان شرکت متعهد است.

با او تلاش های خلاق متعدد و موفقیت موسیقی چشمگیر، آن را به ارزش اشاره کرد که Avril Lavigne به همه از 26 است. او ممکن است جوان توسط استانداردهای گذاشت کهنه، اما او به عنوان یک فرد و به عنوان یک هنرمند از سال انتشار بهترین چیزی که در لعنت تکامل یافته است. لوین به ارمغان می آورد بلوغ و بینش او از تجربیات خود را به کار بعدی او از عشق، چهارمین آلبوم خود را خداحافظ لالایی، خواهد شد که توسط کمپانی RCA در مارس 2011 منتشر شده به دست آورده است.

“من خودم را تحت فشار قرار دادند و نماند پشت،” لوین می گوید: لالایی خداحافظ که برای آن او نوشت و یا همکاری نوشت هر آهنگ، و نوشت و دو – “4 واقعی” و “خداحافظ” – به طور کامل در خود. “من اجازه می خودم را به آسیب پذیر. من فکر می کنم آن را در لحظات واقعی است که مردم می توانند بیشتر مربوط است. کسانی که بارها شنیده اید که این آلبوم واکنش های احساسی بسیار قوی به آهنگ بود، بنابراین من متوجه شدم که هنگامی که چیزی است که خیلی واقعی، آن را احتمالا خواهد دست زدن به کسی. زیبایی از موسیقی است که آن را برای تفسیر باز است. ”

نوشته شده در مراحل مختلف در طول چند سال گذشته، لالایی خداحافظ با appealingly relatable، آهنگ های بی ریا که انتقال انواع احساسات و منعکس کننده خلق و خوی تلخ و شیرین به طور کلی با شناخته شده ترین آهنگ لوین همراه نیست پر شده است. به جز برای تنها اول anthemic، irresistibly چابک “جهنم” و “لبخند،” که ایجاد یک پل کامل از کار قبلی او، باقی مانده از لالایی خداحافظ لوین کاوش آنچه در آن معنی را از طریق بار دشوار فشار و ظهور قوی تر می یابد برای آن – تم ظاهری بر روی آهنگ ها مانند “همه لطمه می زند”، “فشار”، “به یاد داشته باشید هنگامی که،” و “کاش تو اینجا بودی.”

لوین می گوید: “به طور کلی، این آلبوم در مورد چگونه همه ما را از طریق تجربه دشوار، آن است که آیا پایان دادن به یک رابطه، از دست دادن شغل، یا فقط گم شده کسی،”. “ما را از طریق آن دریافت کنید و ما رشد می کنند.” در هیچ کجای این احساس بهتر از “بدرود،” تصنیف پیانو و رشته ظریف است که می بندد از این آلبوم بیان. “‘خداحافظ’ مسیر خام ترین و آسیب پذیر که من تا کنون نوشته ام و در زندگی حرفه ای من ثبت شده است،” لوین می گوید. “این یک آهنگ بسیار خاص است چون من نوشت و آن را به خودم. آن چنان واقعی و صادقانه است. شما می توانید جعلی است که نیست. ”

شدت خداحافظ لالایی ابزار دقیق آن و متعادل کننده روشن، بافت غنی از گیتار آکوستیک و پیانو و همچنین ارکستر در “عزیزم”، “” به یاد داشته باشید هنگامی که، “و” خداحافظ “از طریق آن همه، از آهنگ های پاپ خوش بین است. به ترانه mellower، صدای Lavigne به جلو و مرکز است، احضار و افزایش راحتی از طریق احساسات است که اشعار او را نیاز.

لوین می گوید: “این آلبوم همه چیز در مورد من که یک خواننده، ترانه سرا، نوازنده،”. “به طور معمول آوازی سرب می شود در مسیر به خاک سپرده شده و شما همیشه نمی توانید از کیفیت، شخصیت، یا احساسات پس از شنیدن یک نقطه خاص. من می خواستم صدای من به عنوان ابزار اصلی. مجبور به من واقعا خودم را پرتاب خارج وجود دارد. من هنوز هم عاشق تاب است، اما من می خواستم این رکورد برای نشان دادن سمت های مختلف. به همین دلیل من تولید برخی از آهنگ های خودم، که من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم انجام دهید. ”

برای بقیه آهنگ های این آلبوم، Lavigne به تبدیل به دوستان دیرین او و همکاران اوان Taubenfeld و بوچ واکر، و همچنین به عنوان مکس مارتین. آهنگ لوین در سن 14 سالگی نوشت – تاثیر مهم دیگر، مجموع 41 خواننده گروه Deryck Whibley که در مهارت های تولید خود را بوجود می آورد به آهنگ های مختلف، از جمله “عزیزم”، “بود. “هر زمان که من می شنوم عزیزم، من از اتاق خانواده فکر می کنم من آن را نوشت و نواختن آن را برای مادر من،” او می گوید. “پس از آن واقعا خاص برای من در این آلبوم به آن را دارند.”

دختر کوچک شهر از Napanee، انتاریو، لوین در حال حاضر بوده است نوشتن، آواز خواندن، و برای چند سال قبل از انتشار آلبوم دستیابی به موفقیت او، اجازه رفتن، که شامل تک سر و صدا “پیچیده” و “بویلر Sk8r” و فروش بیش از 16 میلیون واحد در سراسر جهان. آلبوم دوم او، سال 2004 در زیر پوست من، در شماره 1 در بالا بیلبورد 200 عرضه، و فروش بیش از هشت میلیون نسخه در سراسر جهان توسط تک آهنگ سوخت «آیا به من بگو نه” و “پایان خوش من.” چهار سال بعد از آن آمد بهترین چیزی که در لعنت، که شامل شماره 1 تنها “دوست دختر” بزرگترین رکورد لوین تا به امروز، “دوست دختر” آهنگ های دیجیتال در سال 2007 بود، فروش بیش از 7.3 میلیون دانلود در هشت زبان. بهترین چیزی که در لعنت شامل تصنیف حماسی “موندن” که لوین در درخواست از کمپانی 20th Century Fox فانتزی استودیو / ماجراجویی فیلم اراگون نوشت. آهنگ لوین نیز واقع شده موسیقی متن این فیلم از ویژگی های به عنوان خانه شیرین آلاباما، بروس متعال، از نظر قانونی ورزش 2، دفتر خاطرات شاهزاده خانم 2، و اسم حیوان دست اموز مجلس.

در سال 2010، لوین نوشت: “آلیس” برای فیلم فانتزی تیم برتون در آلیس در سرزمین عجایب، که در آلبوم تلفیقی تقریبا آلیس، منتشر شده در ماه مارس شد. این ویدئو را برای “آلیس” به کارگردانی دیوید مایرز، ماجراجویی خود Lavigne به پایین سوراخ خرگوش را به تصویر می کشد. او همچنین نام تجاری مد او را به مخلوط آورده است، طراحی “آلیس در سرزمین عجایب» قطعه برای سحر ابی که در فروشگاه ها در ارتباط با انتشار این فیلم فروخته شد.

این یک سفر گردباد برای لوین، که می گوید: چیزی که او مشتاقانه منتظر است تا بیشتر در مورد آزاد لالایی خداحافظ گرفتن فرصت برای ضربه زدن به جاده و انجام برای طرفداران خود را در سراسر جهان بوده است. لوین می گوید: “طرفداران من هاردکور”. “آنها بسیار اختصاص داده شده و واقعا حمایت – نوع از طرفداران که در اطراف چوب. این یک تجربه شگفت انگیز ملاقات آنها پس از نشان می دهد و خواندن نامه های خود، زیرا چیزهایی که آنها را به من می گویند بسیار ویژه هستند. مردم آمده اند و شروع به گریه، گفت: “شما هیچ ایده چه آهنگ های خود را برای من انجام می شود.” این همه من نیاز به شنیدن. اگر من می توانم حتی یک فرد قدرت را از طریق موسیقی من بدهد، که خیلی frickin ‘خاص است. “

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 87
  • بازدید کلی : 4,260